Odstąpienie od umowy
Jeżeli towar był kupiony przez Internet, jako konsument możesz skorzystać z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
➜ WARUNKI ZWROTU
-
14 dni obowiązuje od momentu, w którym otrzymasz towar.
-
Są towary, których nie możesz zwrócić po ich rozpakowaniu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę. Przykłady obejmują szczoteczki do zębów i irygatory.
-
Jeżeli kupiłeś zestaw złożony z co najmniej dwóch produktów, możesz zwrócić tylko cały zestaw. Nie możesz zwrócić części zestawu, nawet jeżeli nie jest ona naruszona.
-
Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
➜ INFORMACJE O OTRZYMANEJ PRZESYŁCE
Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze.
Co zrobić, jeżeli paczka jest uszkodzona?
-
Możesz odmówić jej przyjęcia i poinformować nas e-mailowo na adres: kontakt@feelo.pl.
-
Alternatywnie spisz protokół szkody i wyślij go razem z uszkodzonym opakowaniem na adres:
Shop Dent Sp. z o.o., Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9, ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa.
➜ JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
-
Zapakuj zwracany towar wraz z odpowiednimi dokumentami:
-
Dokumentem sprzedaży
-
Wyślij paczkę do nas na adres: Shop Dent Sp. z o.o., Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9, ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa.
➜ REKLAMACJE.
-
Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
-
Przygotuj paczkę: zapakuj reklamowany sprzęt razem z ładowarką (bez końcówek), formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu.
-
Wyślij paczkę na adres: Shop Dent, Jana Kazimierza 25b, lokal U3 01-248 Warszawa. Możesz też zostawić reklamowany sprzęt w naszym punkcie sprzedaży.
-
Otrzymasz informację o decyzji w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.