Regulamin
Regulamin strony internetowej Feelo.pl
Określający m.in. najważniejsze informacje o Producencie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Producentem
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Newsletter
§ 5 Realizacja zamówienia
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy
§ 7 Reklamacje
§ 8 Dane osobowe
§ 9 Zastrzeżenia
§ 10 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Producent – SHOP DENT Sp. z o.o. REGON: 527150533, NIP: 5223280401 , NR KRS: 0001073943, pod adresem Dziupli 12, 02-454 Warszawa.
Użytkownik - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, która korzysta ze Strony w jakikolwiek sposób, w tym w szczególności przeglądając jego zawartość, zapisując się do newsletter, bądź korzystając z innych funkcji dostępnych na Stronie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Newsletter – Usługa Elektroniczna - biuletyn informacyjny w formie elektronicznej służący do stałej komunikacji Spółki z Klientami zapisanymi do listy mailingowej.
Strona - strona internetowa Feelo.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem SHOP DENT Sp. z o.o. REGON: 527150533, NIP: 5223280401 , NR KRS: 0001073943, Dziupli 12, 02-454 Warszawa.
§ 2 KONTAKT Z PRODUCENTEM
Adres pocztowy: ul. Dziupli 12, 02-454 Warszawa
Adres e-mail: kontakt@feelo.pl
Telefon: 22 112 38 38
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania Strony potrzebne jest:
Urządzenie z dostępem do Internetu.
Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
§ 4 NEWSLETTER
Użytkownik ma możliwość zapisania się na newsletter oferowany przez Stronę Feelo.pl. Newsletter zawiera informacje dotyczące nowości, ofert specjalnych, promocji oraz innych wiadomości związanych z działalnością Producenta.
Zapisanie się na newsletter wymaga podania przez Użytkownika adresu e-mail w dedykowanym formularzu dostępnym na Stronie Feelo.pl.
Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu przesyłania newslettera. Administratorem danych osobowych jest SHOP DENT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Dziupli 12.
Dane osobowe Użytkowników zapisanych na newsletter są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności Strony.
Użytkownik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w link rezygnacji znajdujący się w każdej wiadomości e-mail zawierającej newsletter lub kontaktując się bezpośrednio z Administratorem danych.
Strona zastrzega sobie prawo do wstrzymania wysyłki newslettera bez podania przyczyny.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących newslettera, Użytkownik może skontaktować się z obsługą Strony za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@feelo.pl
Strona zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym paragrafie. Wszelkie zmiany będą publikowane na Stronie, a Użytkownicy zapisani do newsletter zostaną o nich poinformowani drogą e-mailową.
§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji.
Klient, składając zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów w sklepie. Proces zamawiania produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez stronę produktową. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych oraz danych kontaktowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego zarejestrowania konta. Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku "Akceptuję, zamawiam i płacę ") Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zamówienia.
Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia zamówienia (przycisk "Akceptuję, zamawiam i płacę ") Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Sklep, umowa nie zostanie zawarta.
W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Sklepie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.
W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy rezygnuje z zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy:
-
Częściową realizacją - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych produktów;
-
Anulowania całości zamówienia (odstąpienie).
-
Wymiana na inny podobny produkt, który jest aktualnie dostępny.
W przypadku rezygnacji z umowy Sklep zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 7 (siedmiu) dni od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części produktów niedostępnych.
W przypadku kompletnego zamówienia, najdłuższy możliwy czas realizacji zamówienia od momentu otrzymania płatności do momentu przekazania zamówienia do wysyłki wynosi 3 dni robocze.
W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowo-jakościowej w zamówieniu, klient zobowiązany jest zgłosić ją niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od otrzymania zamówienia. Niezgodności należy zgłaszać pod adresem kontakt@feelo.pl lub pod nr. tel. 22 112 38 38
§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu Towaru do Sklepu. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu należy skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego tutaj. Termin uważa się za zachowany jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta wyśle oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres Sprzedającego lub drogą elektroniczną na e-mail: zwroty@shop-dent.pl , w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po wysłaniu oświadczenia na odpowiedni mail klient ma kolejne 14 dni na odesłanie produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po ww. terminie nie wywołuje skutków prawnych.
-
Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania. Jeżeli zwracany Towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, Sklep zastrzega sobie prawo do decyzji o odrzuceniu odstąpienia od umowy i odesłaniu produktu z powrotem do klienta.
-
Prawo Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia m.in. jest umowa:
-
o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
-
w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
-
Zwracany Towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki lub wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia oraz dowodem zakupu(paragonem, fakturą lub potwierdzeniem sprzedaży). Wysyłki należy dokonać na adres magazynu Sklepu, tj. Shop Dent, Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9, ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa. Konsument lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sklepu (koszty odesłania).
-
W przypadku odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o uprawnieniach konsumenta płatności, w tym koszty dostawy, zostaną przekazane na rzecz Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot kosztów dostawy zamówienia dokonany zostanie wyłącznie w przypadku odstąpienia od umowy dotyczącego całego zamówienia. W sytuacji, gdy odstąpienie dotyczy części zamówienia, koszty dostawy nie są zwracane. Dodatkowo, klient ponosi wszelkie koszty związane z odesłaniem produktów do sprzedawcy.
-
Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu nie generującą dla niego dodatkowych kosztów (np. w formularzu o odstąpieniu).
-
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania zamówionego towaru z powrotem od Kupującego lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu towaru na własny koszt. Sklep zobowiązany jest do zwrotu ceny produktu klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru lub dowodu jego wysyłki, przy czym zwrot powinien zostać dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, której użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, nie wiążący się dla niego z dodatkowymi kosztami.
§ 7 REKLAMACJE
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
Reklamację towaru należy skierować do:
-
Sklepu w którym został zakupiony towar.
-
Producenta towaru na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
-
Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
-
Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
-
Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
-
Żądać usunięcia wady
Producent prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Producenta , Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Producenta, na adres Dział Reklamacji Shop Dent, ul. Jana Kazimierza 25B/lok. U3, 01-248 Warszawa.
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
Rozpatrzenie reklamacji przez Producenta nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
-
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
-
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
-
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
-
internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 8 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania ze Strony jest Producent. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Producenta – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
Kupującemu przysługuje prawo żądania:
-
dostępu do swoich danych osobowych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia danych osobowych (i zablokowania konta);
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
-
a także prawo:
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika– wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
W celu realizacji swoich praw, Użytkownik powinien skontaktować się z Producentem przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
W przypadku gdy Użytkownika uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 9 ZASTRZEŻENIA
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
W przypadku ewentualnego sporu z Użytkownikiem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Producenta.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Strona zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Może ona być spowodowana w szczególności zmianami ustawodawczymi bądź zmianami praktyki stosowania prawa, rozwojem technologii internetowych, zmianami zasad korzystania ze Strony. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie pod hasłem „Regulamin”.
Strona powiadomi Klienta o zmianie Regulaminu, nie później niż 14 dni przed planowaną datą wejścia zmian poprzez przesłanie na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej powiadomienia wskazującego datę wejścia w życie zmian wraz z załączonym zaktualizowanym Regulaminem, jak również poprzez zamieszczenie stosownej informacji o zmianie na stronie internetowej Feelo.pl.
W przypadku gdy Użytkownik nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.