Regulamin
Regulamin strony internetowej Feelo.pl
Określający m.in. najważniejsze informacje o Producencie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Producentem
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Newsletter
§ 5 Realizacja zamówienia
§ 6 Reklamacje
§ 7 Dane osobowe
§ 8 Zastrzeżenia
§ 9 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Producent – SHOP DENT Sp. z o.o. REGON: 527150533, NIP: 5223280401 , NR KRS: 0001073943, pod adresem Dziupli 12, 02-454 Warszawa.
Użytkownik - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, która korzysta ze Strony w jakikolwiek sposób, w tym w szczególności przeglądając jego zawartość, zapisując się do newsletter, bądź korzystając z innych funkcji dostępnych na Stronie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Newsletter – Usługa Elektroniczna - biuletyn informacyjny w formie elektronicznej służący do stałej komunikacji Spółki z Klientami zapisanymi do listy mailingowej.
Strona - strona internetowa Feelo.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem SHOP DENT Sp. z o.o. REGON: 527150533, NIP: 5223280401 , NR KRS: 0001073943, Dziupli 12, 02-454 Warszawa.
§ 2 KONTAKT Z PRODUCENTEM
Adres pocztowy: ul. Dziupli 12, 02-454 Warszawa
Adres e-mail: kontakt@feelo.pl
Telefon: 22 112 38 38
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania Strony potrzebne jest:
Urządzenie z dostępem do Internetu.
Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
§ 4 NEWSLETTER
Użytkownik ma możliwość zapisania się na newsletter oferowany przez Stronę Feelo.pl. Newsletter zawiera informacje dotyczące nowości, ofert specjalnych, promocji oraz innych wiadomości związanych z działalnością Producenta.
Zapisanie się na newsletter wymaga podania przez Użytkownika adresu e-mail w dedykowanym formularzu dostępnym na Stronie Feelo.pl.
Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu przesyłania newslettera. Administratorem danych osobowych jest SHOP DENT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Dziupli 12.
Dane osobowe Użytkowników zapisanych na newsletter są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności Strony.
Użytkownik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w link rezygnacji znajdujący się w każdej wiadomości e-mail zawierającej newsletter lub kontaktując się bezpośrednio z Administratorem danych.
Strona zastrzega sobie prawo do wstrzymania wysyłki newslettera bez podania przyczyny.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących newslettera, Użytkownik może skontaktować się z obsługą Strony za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@feelo.pl
Strona zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym paragrafie. Wszelkie zmiany będą publikowane na Stronie, a Użytkownicy zapisani do newsletter zostaną o nich poinformowani drogą e-mailową.
§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji.
Klient, składając zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów w sklepie. Proces zamawiania produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez stronę produktową. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych oraz danych kontaktowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego zarejestrowania konta. Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku "Akceptuję, zamawiam i płacę ") Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zamówienia.
Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia zamówienia (przycisk "Akceptuję, zamawiam i płacę ") Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Sklep, umowa nie zostanie zawarta.
W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Sklepie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.
W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy rezygnuje z zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy:
-
Częściową realizacją - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych produktów;
-
Anulowania całości zamówienia (odstąpienie).
-
Wymiana na inny podobny produkt, który jest aktualnie dostępny.
W przypadku rezygnacji z umowy Sklep zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 7 (siedmiu) dni od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części produktów niedostępnych.
W przypadku kompletnego zamówienia, najdłuższy możliwy czas realizacji zamówienia od momentu otrzymania płatności do momentu przekazania zamówienia do wysyłki wynosi 3 dni robocze.
W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowo-jakościowej w zamówieniu, klient zobowiązany jest zgłosić ją niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od otrzymania zamówienia. Niezgodności należy zgłaszać pod adresem kontakt@feelo.pl lub pod nr. tel. 22 112 38 38
§ 6 REKLAMACJE
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
Reklamację towaru należy skierować do:
-
Sklepu w którym został zakupiony towar.
-
Producenta towaru na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
-
Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
-
Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
-
Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
-
Żądać usunięcia wady
Producent prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Producenta , Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Producenta, na adres Dział Reklamacji Shop Dent, ul. Jana Kazimierza 25B/lok. U3, 01-248 Warszawa.
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
Rozpatrzenie reklamacji przez Producenta nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
-
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
-
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
-
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
-
internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 7 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania ze Strony jest Producent. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Producenta – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
Kupującemu przysługuje prawo żądania:
-
dostępu do swoich danych osobowych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia danych osobowych (i zablokowania konta);
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
-
a także prawo:
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika– wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
W celu realizacji swoich praw, Użytkownik powinien skontaktować się z Producentem przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
W przypadku gdy Użytkownika uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 8 ZASTRZEŻENIA
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
W przypadku ewentualnego sporu z Użytkownikiem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Producenta.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Strona zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Może ona być spowodowana w szczególności zmianami ustawodawczymi bądź zmianami praktyki stosowania prawa, rozwojem technologii internetowych, zmianami zasad korzystania ze Strony. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie pod hasłem „Regulamin”.
Strona powiadomi Klienta o zmianie Regulaminu, nie później niż 14 dni przed planowaną datą wejścia zmian poprzez przesłanie na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej powiadomienia wskazującego datę wejścia w życie zmian wraz z załączonym zaktualizowanym Regulaminem, jak również poprzez zamieszczenie stosownej informacji o zmianie na stronie internetowej Feelo.pl.
W przypadku gdy Użytkownik nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.