Darmowa dostawa od 200,00 zł

Regulamin

Regulamin strony internetowej Feelo.pl

Określający m.in. najważniejsze informacje o Producencie oraz o prawach Konsumenta.


SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje

§ 2 Kontakt z Producentem

§ 3 Wymogi techniczne

§ 4 Newsletter

§ 5 Realizacja zamówienia

§ 6 Reklamacje

§ 7 Dane osobowe

§ 8 Zastrzeżenia

§ 9 Postanowienia końcowe


§ 1 DEFINICJE

Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.

Producent – SHOP DENT Sp. z o.o. REGON: 527150533, NIP: 5223280401 , NR KRS: 0001073943, pod adresem Dziupli 12, 02-454 Warszawa.

Użytkownik - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, która korzysta ze Strony w jakikolwiek sposób, w tym w szczególności przeglądając jego zawartość, zapisując się do newsletter, bądź korzystając z innych funkcji dostępnych na Stronie.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Newsletter – Usługa Elektroniczna - biuletyn informacyjny w formie elektronicznej służący do stałej komunikacji Spółki z Klientami zapisanymi do listy mailingowej.

Strona - strona internetowa Feelo.pl  prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem SHOP DENT Sp. z o.o. REGON: 527150533, NIP: 5223280401 , NR KRS: 0001073943, Dziupli 12, 02-454 Warszawa.


§ 2 KONTAKT Z PRODUCENTEM

Adres pocztowy: ul. Dziupli 12, 02-454 Warszawa

Adres e-mail: kontakt@feelo.pl

Telefon: 22 112 38 38


§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego funkcjonowania Strony potrzebne jest:

Urządzenie z dostępem do Internetu.

Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.


§ 4 NEWSLETTER

Użytkownik ma możliwość zapisania się na newsletter oferowany przez Stronę Feelo.pl. Newsletter zawiera informacje dotyczące nowości, ofert specjalnych, promocji oraz innych wiadomości związanych z działalnością Producenta.

Zapisanie się na newsletter wymaga podania przez Użytkownika adresu e-mail w dedykowanym formularzu dostępnym na Stronie Feelo.pl.

Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu przesyłania newslettera. Administratorem danych osobowych jest SHOP DENT Sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie przy ulicy Dziupli 12.

Dane osobowe Użytkowników zapisanych na newsletter są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności Strony.

Użytkownik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w link rezygnacji znajdujący się w każdej wiadomości e-mail zawierającej newsletter lub kontaktując się bezpośrednio z Administratorem danych.

Strona zastrzega sobie prawo do wstrzymania wysyłki newslettera bez podania przyczyny.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących newslettera, Użytkownik może skontaktować się z obsługą Strony za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@feelo.pl

Strona zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym paragrafie. Wszelkie zmiany będą publikowane na Stronie, a Użytkownicy zapisani do newsletter zostaną o nich poinformowani drogą e-mailową.

§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji.

Klient, składając zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów w sklepie. Proces zamawiania produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez stronę produktową. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych oraz danych kontaktowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego zarejestrowania konta. Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku "Akceptuję, zamawiam i płacę ") Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zamówienia.

Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia zamówienia (przycisk "Akceptuję, zamawiam i płacę ") Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Sklep, umowa nie zostanie zawarta.

W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Sklepie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.

W przypadku niedostępności produktów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy rezygnuje z zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy:

  1. Częściową realizacją - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych produktów;

  2. Anulowania całości zamówienia (odstąpienie).

  3. Wymiana na inny podobny produkt, który jest aktualnie dostępny.

W przypadku rezygnacji z umowy Sklep zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 7 (siedmiu) dni od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części produktów niedostępnych.

W przypadku kompletnego zamówienia, najdłuższy możliwy czas realizacji zamówienia od momentu otrzymania płatności do momentu przekazania zamówienia do wysyłki wynosi 3 dni robocze.

W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowo-jakościowej w zamówieniu, klient zobowiązany jest zgłosić ją niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od otrzymania zamówienia. Niezgodności należy zgłaszać pod adresem kontakt@feelo.pl lub pod nr. tel. 22 112 38 38

§ 6 REKLAMACJE

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

Reklamację towaru należy skierować do:

  1. Sklepu w którym został zakupiony towar.

  2. Producenta towaru na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

  2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

  3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

  4. Żądać usunięcia wady

Producent prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Producenta , Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Producenta, na adres Dział Reklamacji Shop Dent, ul. Jana Kazimierza 25B/lok. U3, 01-248 Warszawa.

Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

Rozpatrzenie reklamacji przez Producenta nastąpi w terminie do 14 dni. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

  1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;

  2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;

  3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;

  4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.


§ 7 DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania ze Strony jest Producent. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Producenta – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

Kupującemu przysługuje prawo żądania:

  1. dostępu do swoich danych osobowych,

  2. ich sprostowania,

  3. usunięcia danych osobowych (i zablokowania konta); 

  4. ograniczenia przetwarzania,

  5. przeniesienia danych do innego administratora

  6. a także prawo:

wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika– wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).

W celu realizacji swoich praw, Użytkownik powinien skontaktować się z Producentem przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.

W przypadku gdy Użytkownika uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 8 ZASTRZEŻENIA

Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.

W przypadku ewentualnego sporu z Użytkownikiem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Producenta.

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Strona zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie. Może ona być spowodowana w szczególności zmianami ustawodawczymi bądź zmianami praktyki stosowania prawa, rozwojem technologii internetowych, zmianami zasad korzystania ze Strony. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie pod hasłem „Regulamin”.

Strona powiadomi Klienta o zmianie Regulaminu, nie później niż 14 dni przed planowaną datą wejścia zmian poprzez przesłanie na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej powiadomienia wskazującego datę wejścia w życie zmian wraz z załączonym zaktualizowanym Regulaminem, jak również poprzez zamieszczenie stosownej informacji o zmianie na stronie internetowej Feelo.pl.

W przypadku gdy Użytkownik nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.

Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.

pixel